svårt att sätta ord på känslor.

Hösten är påväg och jag gillar det, det är så himla härligt med höst!
 
Men mitt i allt så finner jag ingen lycka, ingen ro. 
Jag vet inte, men det känns som jag endast går runt och deppar och inte har orken till någonting. 
Orkar inte ta tag i det lilla plugg jag har, det känns som jag nästan har för mycket tid och för lite ork. 
 
Ork är egentligen helt fel ord.. motivation är det rätta. 
Jag behöver motivation, jag behöver något eller någon som kan pigga upp mig, göra något för min skull, endast min skull.
Jag skulle behöva komma härifrån, få ett litet break och få ha roligt. 
 
För ett år sen befann jag mig i Spanien, Nerja.
Jag skulle så gärna vilja göra om allt det där och njuta ännu mer än vad jag gjorde.. 
Jag vill komma iväg och få ha roligt med någon som vill dela det med mig. 
 
Är det egentligen så hemskt att vilja något & att faktiskt be om det. 
Att känna att man behöver något men inte vet hur man ska få det. 
 
 

Kommentera här: